Hoe zorg je er nou voor dat je in een verzadigde markt uitblinkt met jouw brand? Zodat jouw aanbod eindelijk goed gaat verkopen, je een omzet gaat halen waar je trots op bent en blij van wordt, en je niet uren bezig bent met contentcreatie je afvragend waarom jij nog niet die 100.000 euro per jaar omzet, en content bedenken je ook niet langer meer moeilijk afgaat? Dat ontdek je in deze blog. Ik deel namelijk per energy type binnen Human Design wat de nummer 1 reden is waarom hun brand online verdwaalt, en wat je daaraan kunt doen om dat te veranderen.

Van laag naar hoog potentie aanbod

Dat begint bij de verschuiving voor jezelf te gaan creeren van een laag potentie aanbod naar een hoog potentie aanbod. Een laag potentie aanbod trekt laag resonerende klanten aan, een hoog potentie aanbod trekt hoog resonerende klanten aan. Dat laatste is wat jij waarschijnlijk wil. Klanten waar je blij van wordt, die energetisch een perfecte match zijn en die nog leuker zijn dan dat je had durven dromen. Ze betalen op tijd met veel liefde, staan open om van jou te leren, maar nemen daar wel zelf hun verantwoordelijkheid in. Wat is het verschil tussen een laag potentie aanbod en een hoog potentie aanbod?

Een laag potentie aanbod is een aanbod dat:

  • Geen unieke positionering heeft en precies hetzelfde klinkt als anderen in jouw niche. Dit is wanneer jouw brand online verdwaalt. 
  • Niet de ware nauwkeurigheid van jouw transformatie communiceert en de enorme waarde achter deze transformatie.
  • Geen gebruik maakt van jouw unieke design, of zakelijke Human Design, waardoor je jouw not-self thema ervaart en je uniekheid niet of onvoldoende tot haar recht komt.
  • Veel tijd verspilt aan het marketing- en verkoopproces, doordat de basis van jouw communicatie over jouw aanbod niet is ingesteld op succes.

Het is niet voldoende om een ‘oké’ aanbod te hebben. Jouw zielswerk is namelijk te kostbaar om maar weinig aanvragen voor jouw aanbod te ontvangen. Daarvoor ben je niet hier gekomen, om die ploeterende ondernemer te zijn. Jij bent hier gekomen met een missie, een levensdoel, een uniek design en dat unieke design verdient het om volledig belichaamt te worden. Echt worden wie je in wezen bent en vanuit die plek je business runnen. Jij bent namelijk designed voor succes. Jouw potentie kan alleen tot uitdrukking komen in een hoog potentie aanbod. 

Een hoog potentie aanbod is een aanbod dat is gepositioneerd om jouw uniekheid te benutten en op te vallen in een verzadigde markt. Een aanbod met content die de diepte van je magie communiceert en vervolgens een stroom van DM’s aantrekt die zeggen ‘jij ziet mij zoals niemand anders dat ooit heeft gedaan, waar kan ik met jou werken of jouw product kopen?’. Dat gevoel van ‘I want what she has/is/does!’. Dat is waarschijnlijk wat jij wil.

Als je op dit moment een lag potentie aanbod hebt, is dat altijd te herleiden naar niet je design leven in je business. In mijn Human Design in Business Training ontvang je van mij alle tools, kennis en wijsheden om een hoog potentie aanbod voor jezelf te creëren. Je krijgt bijvoorbeeld letterlijk per centrum te zien: dit is waar jij goed in bent, dit zijn jouw marketing powers, dit is wat klanten van jou willen leren, dit is waar jij je geld mee mag verdienen. Om je nu alvast op weg te helpen naar een outstanding brand met een hoog potentie aanbod, geef ik je nu alvast de nummer 1 reden per energy type mee waarom jouw brand verdwaalt en mijn advies in hoe hier de verschuiving te maken van een laag naar een hoog potentie aanbod. 

De nummer 1 reden waarom jouw brand online verdwaalt

Manifestor

De nummer 1 reden waarom Manifestors online verdwalen met hun brand is dat ze niet de immense power die ze hebben eren. De Manifestors zijn de trailblazers. Zij zijn hun om de paden bloot te leggen, de zaadjes te planten en de anderen in beweging te krijgen. Op het moment dat jouw brand online verdwaalt, dan is dat omdat je de power van jouw energy type niet belichaamt. Er zit onwijs veel power in jou! In je huidige brandpositionering en boodschap beperk je jouw eigen magie. 

Hoe je een opvallende brand creëert: je gaat ontdekken waar jouw power ligt. Waar jij die trailblazer in bent, jouw immens krachtige visie die je te brengen hebt, de tribe die jij mag creëren. Vervolgens ga je jouw brandpositionering en boodschap verfijnen zodat jij jouw eigen tribe en beweging goed weerspiegelt en jouw hoog resonerende klant hier onderdeel van wil zijn. 

Manifesting Generator

De nummer 1 reden waarom Manifesting Generators online verdwalen met hun brand is dat ze een brand hebben die hen te beperk houdt wat hen frustreert. Ze kunnen er niet al hun passies in kwijt en daarom belichamen ze zich niet volledig hun brand. Een andere reden kan zijn dat hun vele passies proberen onder te brengen in hun brand, maar dat het verwarrend en onoverzichtelijk wordt en de klant niet meer weet wat je nu precies bij jou kunt doen. Dit zie ik met regelmaat op de websites van MG’s gebeuren: er staat zo veel en het is zo divers, dat ik de weg kwijt raak. 

Hoe je een opvallende brand creëert: je gaat al je passies uitwerken inclusief de diverse platforms, tools, enz. die je daarvoor gebruikt. Vervolgens ga je op basis daarvan je brandpositionering en boodschap verfjinen, zodat het multi-passie stuk goed naar buiten toe wordt gecommuniceerd op een manier die door het publiek wordt begrepen. Zodat de bezoeker of klant weet: dit is wat hij/zij allemaal doet, het is helder en ik weet wat ik graag bij hem/haar zou willen ontvangen. 

Generator

De nummer 1 reden waarom Generators online verdwalen met hun brand is dat ze een te algemene brand hebben en onvoldoende gebruik maken van hun magnetische aura. Generators zijn hier om hun craft en mogen daar mastery in creëren. Maar dan is het wel heel belangrijk dat jij jouw eigen craft goed in jouw brand positioneert, zodat je daar ook op gevonden kunt worden en daarin kunt uitblinken vanuit jouw unieke zijn. Jij bent hier namelijk als expander. Maar wanneer dat niet of onvoldoende gebeurt, is dat omdat je een te brede brandpositionering en boodschap hebt die niet gericht is op jouw craft, op jouw joy en op jouw magnetische aura. 

Hoe je een opvallende brand creëert: door eerst te ontdekken wat je blij van wordt en wat je passies zijn. Vanuit die plek verfijn je jouw brandpositionering en boodschap, zodat je met jouw craft en magnetische aura hoog resonerende klanten gaat aantrekken die bereid zijn te betalen om meer te weten te komen over jouw craft waar jij de master in bent. 

Projector

De nummer 1 reden waarom Projectors online verdwalen met hun brand is dat ze de mechanica van hun gefocust aura niet respecteren en een te algemene brand hebben. Projectors zijn juist hier om die focus te benutten en daardoor werkt een niche ook heel goed voor ze. Wanneer een Projector een te brede brandpositionering en boodschap heeft die geen gebruik maakt van hun unieke energie, dan raakt je brand verloren in de verzadigde markt. 

Hoe je een opvallende brand creëert: door diep in je design te duiken en te ontdekken wat jouw goud en uniekheid is. Je krijgt heel helder waarvoor jij hier bent en durft die positionering en boodschap in je brand ook te gaan belichamen. Daardoor ga je de hoog resonerende klanten aantrekken die aanhaken op jouw energie. 

Reflector

De nummer 1 reden waarom Reflectors online verdwalen met hun brand is dat ze niet hun ware uniekheid eren. Ze hebben een brandpositionering en boodschap die laag resonerende klanten aantrekt die nog niet klaar zijn voor de enorme wijsheden die ze hebben. 

Hoe je een opvallende brand creeert: door in je design te duiken en de enorme wijsheden die je hebt en jouw uniekheid goed te weerspiegelen in jouw brandpositionering en boodschap. Zodat deze wijsheden geweldig tot hun recht komen en je hoog resonerende klanten aantrekt die voor jouw wijsheden open staan en bereid zijn te betalen voor jouw inzichten. 

Wil jij een hoog resonerend aanbod met een outstanding brand?

Dat kan! Dat is wat ik je in mijn Human Design in Business Training leer. Naast een hoog resonerend aanbod met een outstanding brand ontdek je ook hoe je jouw social media by design doet, wat jouw contentstrategie by design is en nog heel veel meer! Voel jij die ‘ja’? Schrijf je dan hier in voor de training of iets anders uit mijn aanbod waar je nu de ‘ja’ op voelt:

  • Doe mee aan mijn Human Design in Business Challenge – de gouden basis

Deze challenge is voor ondernemers (to be) die willen vertrouwen op wat ze voelen in hun lijf, waardoor ze authentieke en krachtige keuzes gaan maken in hun weg naar succes en  de stappen durven gaan zetten. Je stapt af van de ‘One-size-fits-all-business-formules’ en krijg inzicht in hoe jij het makkelijkst kansen creëert en soepel grote resultaten behaald door jezelf te zijn. Je gaat nog veel meer achter jouw unieke energie staan en in jezelf geloven. Doordat jij het waard bent en je dat in je diepste vezel voelt, ga je ontvangen wat je wenst. 

  • Ontvang een Human Design in Business Reading – gebruiksaanwijzing voor het leven met de basis, content, marketing, positionering by design, wat de klant van jou verlangt + jouw raadgevers of jij wel of niet op jouw pad zit

De Human Design in Business reading is een blauwdruk voor de ondernemer die haar unieke energie authentiek en ijzersterk in haar bedrijf wil neerzetten. Je wil krachtige content schrijven en authentieke marketing doen die naadloos aansluit op jouw unieke energie en de verlangens van jouw droomklant, zodat jouw droomklanten ‘ja’ zeggen. Je wil weten wat jouw talenten zijn, zodat je voor jezelf en jouw aanbod kunt gaan staan. Daar gaan droomklanten massaal op reageren en dat is wat je wenst.

  • Start direct met mijn Human Design in Business Training – voor als je een complete business by design wil

Dit is een online programma voor ondernemers die willen leren begrijpen en herkennen wat ze uniek maakt. Je wil zelfverzekerd(er) worden over volgende stappen en écht actie gaan ondernemen. Je wenst een krachtigere brand, vanuit een diepere authenticiteit. Een brand die consistent is en blijft groeien. Je wenst ook te ontdekken hoe jij persoonlijk overvloed aantrekt. Het lijkt je gewoon zo heerlijk om je business te runnen op een manier die goed voelt, waarbij het makkelijker, gestroomlijnder en meer verbonden voelt, en resulteert in meer overvloed, geluk en plezier. Daar kun je vandaag direct mee starten door in de training te stappen.