Als Projector heb jij de gave dat jij iedereen kunt zien en doorzien. Jij hebt namelijk een open, absorberend aura. Echter betekent dit niet dat je dit vervolgens ook bij iedereen moet doen. Doordat jij spaarzaam met je energie mag omgaan, ben jij niet voor iedereen. In deze blog leg ik uit of een niche wel of niet voor jou als Projector werkt en hoe je het beste jouw marketing kunt doen.

Doordat jij een open en absorberend aura hebt, werkt een algemenere brand en doelgroep minder goed of zelfs helemaal niet voor jou. Wanneer jij namelijk meerdere mensen wil aanspreken, dan vraagt dat veel van jouw energie en kan het zelfs zo zijn dat je energielekken creëert. Als Projector heb jij een doordringend aura, wat betekent dat jouw energie de ziel van de ander doorboort. Dat is een van je marketing super powers. Wanneer jij namelijk contact maakt met jouw potentiële zielsklanten, dan maak je echt verbinding met ze op een diep niveau. Maar dat wil je natuurlijk wel alleen met die klanten die ook echt zielsklanten zijn. Waar de energie bij klopt. 

Projectors are not for everybody. 

Als jij een Projector bent, dan is het dus belangrijk om bewust te bepalen met welke klanten jij je op dat diepe niveau wil verbinden. Welke zielen jij wil doorboren. Ik heb hier zelf ook mijn reis in moeten afleggen. Ik heb namelijk heel lang een Manifesting Generator aanbod gehad. Namelijk door heel veel passies te verwerken in een aanbod en daardoor heel veel verschillende soorten klanten aan te spreken met heel veel verschillende marketing boodschappen. Ik had op den duur 11 masterclasses, een retreat, 3 e-books (30 Succes & money mindset tips, 37 succesverhalen van mijn PhD en de Ultimate Preparation Guide voor mijn Human Design in Business Challenge), een challenge en 3 online trainingen (From Calling to Career (dit werd later de volledig getransformeerde Human Design in Business Training), Work-life balance by design en Your Life Your Conditions) in mijn winkeltje staan. Dat zijn in totaal 19 producten!

Ik had masterclasses over HSP, HSS, mannelijke en vrouwelijke energie, familiesystemen, het innerlijk kind, bewust rusten en bewust werken, ego vs. intuitie, geboortepatronen, mediteren + visualiseren + affirmeren,  krijg team mindset aan boord en innerlijke conflicten. Ik gaf een challenge over Human Design, had daar ook de gids voor en in mijn Human Design in Business training leer je Human Design in je business te integreren. Daarnaast had ik ook de spirituele tak met Your Life Your Conditions en het Soul retreat. Waarbij in het retreat ook weer Human Design in zat verwerkt. En dan was er nog het e-book met de 30 succes en money mindset tips dat bij het ondernemersstuk hoorde, en het e-book met de 37 succesverhalen van de deelnemers van mijn PhD. 

Ik heb zo hard moeten lachen toen ik ontdekte dat de marketingstrategie van de Projector heel simpel moet zijn: 1 heldere boodschap voor een simpel en verfijnd aanbod die 1 type persoon aanspreekt. Hihi, ik had echt heeeeel veel boodschappen, totaal geen simpel en verfijnd aanbod en sprak ook zeker veel meer verschillende personen aan. 

Door deze doorbraak van hoe mijn business veel meer by design te gaan leven – wat ik mijn deelnemers in les 3 leer of een niche wel of niet voor ze werkt en wat voor type marketingboodschap, aanbod en klant bij ze past -, ben ik in rap tempo mijn aanbod Projector proof gaan maken. Al was het bijzonder om op te merken dat ik dat onbewust al in gang had gezet. Mijn online business manager had bijvoorbeeld al gevraagd of ik de masterclasses nog in mijn aanbod wilde. Ik had toen al besloten dat deze van mijn website mochten. 

Met de Human Design kennis die ik nu had, wist ik ook dat ik heel eerlijk naar mijn aanbod mocht kijken. Waarbij mijn Human Design strategie en autoriteit een grote invloed hadden. Dat zijn namelijk je beslissingsmechanismen. Mijn strategie is om te wachten op een uitnodiging en mijn autoriteit is de emotionele, wat betekent dat ik – als ik uitgenodigd word -, ik vervolgens daar eerst een nachtje over moet slapen totdat er helderheid is. Na deze doorbraak aan nieuwe kennis en inzichten wist ik dus: ik moet eerst een of meerdere nachtjes slapen over het versimpelen van mijn aanbod. 

Er gebeurde vervolgens iets bijzonders. The Universe was obviously by my side. Ik had ondertussen al besloten dat ik ook met Work-life balance by design wilde stoppen. Het e-book van de 30 succes en money mindset tips was er ook al afgehaald. Dat waren al 14 producten minder. De laatste tijd werd ik als Projector volledig erkend en herkend in het stuk Human Design in Business. In één week tijd kreeg ik drie keer van verschillende ondernemers de vraag of ik ook 1 op 1 coaching doe en dat ze dat graag van mij wilden. 

De Human Design in Business Training verkocht ook veel beter dan Your Life Your Conditions. Er hadden ondertussen ook al ruim 270 deelnemers meegedaan aan mijn Human Design in Business Challenge. Het was dus ergens heel duidelijk dat mijn ene klant die ik mag aanspreken, met die ene marketingboodschap en het simpele aanbod dat daarbij mag horen, gericht mag zijn op de ondernemer die Human Design in business wil integreren. 

Want daarop kwamen de uitnodigingen. Dat is wat mijn zielsklant dus duidelijk van mij wil leren. De podcasts en blogs over Human Design zijn namelijk ook het best beluisterd en gelezen. Het was heel duidelijk. Maarrrr…

Dan was er nog Your Life Your Conditions en het Soul retreat. Die beiden mijn kindjes zijn. De eerste training en het eerste retreat. En toen gebeurde er dus iets magisch! Vorige week dinsdag had ik de maandelijkse coachcall met de deelnemers van Your Life Your Conditions. We deelden onze bold moves voor 2022. Toen ik mijn twee bold moves deelde, waar ik binnenkort meer over vertel, vroeg een van de deelnemers of de focus daarin op het life of het business stuk kwam te liggen. Ik vertelde dat de focus op Human Design in business kwam te liggen. Toen zei ze ‘dan ga ik jou zo een voicemessage sturen die ik begin november voor je opnam, die ik met je wilde delen als het moment daar zou zijn. En dit is het moment’. 

De volgende dag luisterde ik de voicemessage die ze had gestuurd. Insane! Ik kreeg heeeeelemaal rillingen over mijn lichaam, mega kippenvel en kon alleen maar uitbrengen ‘wooowwww, woooowww, wooooooooowwwwwwww’. Ze zei: ‘Aniek, ik heb het gevoel dat je gaat stoppen met Your Life Your Conditions’. BAM! It hit me right away. Kippenvel zijn waarheidsbultjes en mijn fysiologische reactie vertelde mij: dit is wat ik te doen heb. Wauw! En ergens wist ik het al.. want nadat ik terug kwam van het retreat met de deelnemers van YLYC voelde ik al: het klopt niet meer om nieuwe deelnemers nu koud in te laten stappen in deze enorm hechte groep. Dus ik was al bezig met een community platform te kiezen, ook voor FCTC.

Daarnaast heb ik het afgelopen jaar een compleet nieuwe versie van YLYC geschreven van ruim 100 pagina’s, waar ‘alleen’ nog Human Design in moet worden verwerkt. Ik ben dat op dit moment in From Calling to Career aan het doen en dat is een klus van een aantal maanden in de 18 lessen van die training. Ik wist dus dat dit voor YLYC ook zeker een half jaar zou gaan duren om het helemaal HD proof te maken. Dat terwijl mijn 2 bold moves voor volgend jaar mijn volledige tijd in beslag gaan nemen en daar zat HD verwerken in YLYC niet tussen. Ik had dus energetisch ook al geen ruimte voor deze training gemaakt.. Dit voice bericht was dus gewoon de bevestiging van wat ik diep van binnen al wist en wat al in gang was gezet.

Ik weet dat ik dan met mijn emotionele autoriteit NOOIT in het moment die beslissing definitief moet maken en er dan al naar moet gaan handelen. Daar moet ik eerst minstens een nachtje over slapen en nu had ik zelfs meerdere nachtjes nodig totdat er helderheid was. Die kwam op maandag. Afgelopen maandag deelde ik het eerst met de deelnemers. Dinsdag heb ik het toen voor iedereen in een podcast, in mijn stories en in een nieuwsbrief gedeeld.

Wat zo mooi was in dit proces van mijn aanbod nog simpeler te maken, was dat ik diep van binnen wist dat dit de bedoeling was. Ik ga weer heel eerlijk en open met je zijn. Maar dat Your Life Your Conditions al lang niet meer de bedoeling was, is heel duidelijk omdat (1) er afgelopen jaar 1 nieuwe klant is ingestapt en (2) dit nog het enige in mijn aanbod was waar ik niet voor ben uitgenodigd en dat ik zelf toen heb geïnitieerd. Het was dus geen Projector proof training. En dat lieten de sales ook zien. 

Echter zijn de vrouwen die in de training zitten goud. Het is ook zo onderdeel van mijn leven geworden om iedere eerste dinsdag van de maand de coachcall te geven en iedere maandag live te gaan in de besloten community. Maar het is zo belangrijk om los te laten wat niet meer de bedoeling was. En dat was deze training heel duidelijk. 

Vervolgens werd ik uitgenodigd om deze training in Projector stijl af te ronden: nodig je community maar uit om te kijken of er nog mensen zijn die de training voor de allerlaatste keer willen volgen. Waarbij ze 3 maanden nog iedere maand een coachcall krijgen, nog 3 maanden iedere maandag een live en de training voor de gereduceerde prijs van 777 euro (ex btw). Ik heb aangegeven dat je tot morgen kunt laten weten of je hier interesse in hebt en dat ik dan de inschrijfpagina gereed ga maken. Indien er geen interesse is, gaat de pagina definitief weg. Dit deelde ik dinsdag en nu op donderdag is er nog geen animo. Ook dat is een heel duidelijk signaal. 

Dus ik heb heel duidelijk de weg van Human Design in Business in te slaan. Gisteren was ik op een businessevent en toen vroegen ondernemers daar wat ik deed, en toen zei ik: Human Design in Business voor ondernemers. BAM. 1 marketingboodschap, 1 zielsklant, simpel aanbod. En ze haakten er direct super op aan. Toen voelde ik in elke vezel van mijn lichaam: this is it. Dus sinds deze week is dit het. 

Maar dan was er nog het Soul retreat. Het laatste product in mijn winkeltje dat niet Human Design in Business is, maar Human Design in life. En dus heb ik besloten dat ik dit retreat ga ombuigen naar een Human Design in Business retreat. Het klopt namelijk niet meer om twee type klanten aan te spreken. Ook daarvoor heb ik een uitnodiging uitgezet: als je mee wil op het laatste soul retreat, laat het mij dan weten. Als je dat niet wil, dan verander ik ook die pagina volgende week naar Human Design in Business retreat. Vooralsnog is ook daar nog geen reactie op gekomen.

Het Universum is zo duidelijk.

Dan is er nog die vraag van 1 op 1 coaching. Twee weken terug besloot ik dit niet te gaan doen. Maar ik ben door een uitnodiging om dat te herzien van gedachten veranderd. In januari gaat er de mogelijkheid komen om een 1 op 1 met mij te doen. Een korte call van waarschijnlijk 30 of 60 minuten die ergens tussen de 300 a 400 euro (ex btw) gaat kosten. Dit doe ik heel bewust, want mijn tijd als Projector is spaarzaam en ik wil het liefst maar één call per week. Ik ben ook niet voor iedereen, dus deze call is er voor diegene die voelen dat dit voor hen is. Daarnaast moeten Projectors hun pricing niet doen op basis van hun tijd input, want dan vragen ze te weinig. Projectors zien namelijk wat andere typen maanden of jaren in beslag kan nemen om te zien en daardoor moeten ze niet onderschat worden voor hun efficiëntie. Daar hoort dus een prijs bij die hun kennis, wijsheden, hun efficiënte en hun snelle zien van wat er bij je speelt en wat het goud in jou is compenseert.  

Om je even mee te nemen in mijn nieuwe waarde-ladder vanaf dan:

Human Design in Business Challenge (15 euro) – The Ultimate Preparation Guide (kun je bij de challenge kopen, 9 euro) – Human Design in Business Reading (99 euro, + Q&A van 99 euro als upsell) – af en toe een Human Design in Business livedag – Human Design in Business Training – jaarlijks Human Design in Business Retreat – Human Design in Business Mastermind – 1 op 1 Guidance traject

Wil dieper in Human Design duiken en ook jouw waardeladder by design creëren, zodat je een aanbod op basis van jouw Human Design hebt dat super goed verkopen en waar je heel veel droomklanten mee kunt dienen? Laat dan jouw autoriteit spreken op welke manier je dat nu mag doen:

  • Doe mee aan mijn Human Design in Business Challenge – de gouden basis

Deze challenge is voor ondernemers (to be) die willen vertrouwen op wat ze voelen in hun lijf, waardoor ze authentieke en krachtige keuzes gaan maken in hun weg naar succes en  de stappen durven gaan zetten. Je stapt af van de ‘One-size-fits-all-business-formules’ en krijg inzicht in hoe jij het makkelijkst kansen creëert en soepel grote resultaten behaald door jezelf te zijn. Je gaat nog veel meer achter jouw unieke energie staan en in jezelf geloven. Doordat jij het waard bent en je dat in je diepste vezel voelt, ga je ontvangen wat je wenst. 

  • Ontvang een Human Design in Business Reading – gebruiksaanwijzing voor het leven met de basis, content, marketing, positionering by design, wat de klant van jou verlangt + jouw raadgevers of jij wel of niet op jouw pad zit

De Human Design in Business reading is een blauwdruk voor de ondernemer die haar unieke energie authentiek en ijzersterk in haar bedrijf wil neerzetten. Je wil krachtige content schrijven en authentieke marketing doen die naadloos aansluit op jouw unieke energie en de verlangens van jouw droomklant, zodat jouw droomklanten ‘ja’ zeggen. Je wil weten wat jouw talenten zijn, zodat je voor jezelf en jouw aanbod kunt gaan staan. Daar gaan droomklanten massaal op reageren en dat is wat je wenst.

  • Start direct met mijn Human Design in Business Training – voor als je een complete business by design wil

Dit is een online programma voor ondernemers die willen leren begrijpen en herkennen wat ze uniek maakt. Je wil zelfverzekerd(er) worden over volgende stappen en écht actie gaan ondernemen. Je wenst een krachtigere brand, vanuit een diepere authenticiteit. Een brand die consistent is en blijft groeien. Je wenst ook te ontdekken hoe jij persoonlijk overvloed aantrekt. Het lijkt je gewoon zo heerlijk om je business te runnen op een manier die goed voelt, waarbij het makkelijker, gestroomlijnder en meer verbonden voelt, en resulteert in meer overvloed, geluk en plezier. Daar kun je vandaag direct mee starten door in de training te stappen.